maanantai 2. lokakuuta 2023

MINÄ OLEN MIKÄ MINÄ OLEN

29.9 perjantai aamuna heräilin tavallista myöhempään,eli n,klo 9,joten aamurituaalit olivat hyvin pelkistetyt,oli riennettävä aamiaista laittamaan.Pienen rukoukse sopersin;olethan kanssani tänään,kuten lupasit ollessasi Jeesuksen hahmossa maan päällä;"Minä olen teidän kanssanne joka päivä aina maailmanloppuun saakka".

Samassa jysähti oivallus,tuohan tarkoittaa meissä olevaa minä olen korkeinta keskusta,ydintä.Se on korkeampi itse,minä olen ja juuri siinä Jumalallinen meissä on ja elää.Suurempi osa tuota ydintä on siellä kotona,pienempi osa täällä meissä maisella matkalla. Juuri tätä kautta kaikki on yhtä ja juuri tätä kautta olemme kaikki ikuisia,uskoimmepa Jumalaan,tai johonkin suurempaan voimaan tai emme. Jotain tämän tapaista olen aijemmin toki ymmärtänyt,esim,sieluyhteyden kautta,mutta tämä tuli niin selkeästi kuin kuvina ja sanoina samanaikaisesti.KIITOS! Tiesin samalla että tämä on tarkoitettu jaettavaksi.Jälkeenpäin myös huomasin,oli täysi kuu ja Asrolookisesti erittäin selkeyttävä,kertoi Seppo Tanhua,arvostettu Astrolooki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti