sunnuntai 5. maaliskuuta 2023

JEESUKSEN ISO-ÄITI ANNA VIESTINTUOJANA

       


Kuvassa oikealla Jeesuksen Iso-Äiti Anna,sain hänen kuvansa vajaa puoli vuootta sitten,mutta oheisen tiedon ja tekstin olin saanut jo paljon aikaisemmin.Olen siitä kertonutkin jossain postauksessani,kuinka hän alkoi tupsahdella meditaatiossa nuotion ympärille Äiti-Marian paikalle,Marian antaessa hänelle oman paikkansa,siirtyen toiselle puolen nuotiota.Samoihin aikoihin sain ihmeellisesti seuraavan tekstin,jonka olen hätäisesti kirjoittanut pikku lappuselle(laitan kuvan siitä myöhemmin)

Jeesuksen Iso-Äiti Anna,Kristustietoisuuden hiljainen juurruttaja.Uuden ajan vahva Mentoroija,vaikka tiesivät,ettei se toteudu heidän aikanaan.

Tuota lappusta olen kantanut vihkoni välissä,tietäen että sillä on suuri merkitys ja että tuon tiedon jakamiseen minunkin kuuluu osallistua. Muutenkin erilaisin teemoin ja näkyjen olen saanut vahvistuta. Yksi sellainen on ollut n,vuosi sitten kun rukouksessa,hiljentyessä alkoi näkökenttääni piirtyä pyramiidimäinen kolmio,vas,sydäntietoisuus,oik,Kristustietoisuus ja ylhäällä kolmion kärjessä,Sielutietoisuus.Piirsin tuon heti vihkooni tietämättä sen syvyyttä,enkä toki tiedä vieläkään,mutta nyt I-Ä Annan ilmestyttyä elämääni,olen kokenut yhteyden ja jotain tuosta kokonaisuudesta.Kirjoitan myöhemmin esim,Kristustietoisuudesta oman artikkelin,miten minulle on tuo avautunut,mieti sinä omasi.

Laitoin tuon pyramiidikolmion,sekä Jeesuksen Isoäitiä koskevan lappusen päällekkäin,ettei tule niin monta tuhruista kuvaa.Molemmat alkuperäisiä,sinä hetkenä piirrettyjä,kun ne on minulle annettu intuitiivisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti