tiistai 31. lokakuuta 2023

VOIKO TÄMÄ OLLA TOTTA,IHMEIDEN VIRRASSA OLLAAN


Olen saanut kuulla monilta ystäviltäni,kuinka he käyvät kehossaan läpi ihmeellisiä oireita ja tuntemuksia,vaikka ovat näennäisesti terveitä.Samoin on myös minulla,etenkin lantio,joka on ihmisen tukialue,oireilee rajusti! Jalat ja kädet eivät toimi normaalisti,niiden käyttö on kivuliasta.Hoitoja olen saanut,sekä hoitanut itse.Eilen puhelimessa aloimme uumoilla ystäväni Eevan kanssa,mikähän kaiken tämän takana on,terveet naiset näin jumissa? Tänä aamuna se sitten jymähti,siitä kerron seuraavassa.

Tätä maailman tilannetta me kaikki käymme lävitse,koko Ihmiskunta,Äiti-Maa,ei vain siellä sodan keskellä ja sotatantereilla,vaan me kaikki.Toiset ovat etulinjassa,toiset peloissaan kauempana.Kuka rukoillen,kuka meditoiden ja kaukohoitoja lähetellen.Osa meistä käy oman kehonsa kautta,kuin Mestarimme muinoin.Hän antoi itsensä alttiiksi kaiken sen piinan läpi,ystäviensä puolesta.Ei ole sen suurempaa rakkautta.Minä olen tie totuus ja elämä,vain minun kauttani... Juuri tuo minä olen,on se ydin meissä,jonka kautta me olemme yhtä kaikki,ihmiset,luonto,koko maailma universumia myöten,jopa yhtä Jumalassa,eli Hän meissä ja me Hänessä. Tässä maailman myllerryksessä meillä on oma osuutemme ja tehtävämme.Ilmeisesti me,jotka emme pelkää,vaan näemme kaaoksen takaa auringon nousevan,olemme kuin eturintamassa,käyden kehojemme ja mielemme kautta"apu sotaa",seisten muita rohkaisten.Tällaista uumoilua nousi aamulla herätyskupposta juodessani.Kun sitten menin päivän tekstiä lukemaan,Ovi sisimpään kirjastani,siinä se oli kuin vahvistus!!! Otin kuvan tekstistä kännykälläni ja koetan saada sen tähän nyt tai myöhemmin.Nämä alla olevat kuvat ovat Sirpa Ylhäisen taidenäyttelystä Varkauden Väinölässä,jossa saimme olla mukana sunnuntaina.Sopivat myös tekstiini.Kiitos Sirpa!!!



 

2 kommenttia:

  1. Viestisi huokuu loistoa! Oivaltava, hyvin artikuloitu ja todellinen helmi. Kiitos arvokkaan näkökulmasi jakamisesta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos lämpimästä kommentistasi,koen että näin voin oman korteni tuoda kekoon tänä muutokse ja myllerryksen aikana.

    VastaaPoista