perjantai 23. heinäkuuta 2021

ARJEN IHMEET,ELÄMÄN SUOLA.

 Ystäväni halusi tulla käymään luonani täällä Höytiäisen rannalla,olin ilahtunut,koska hänen kanssaan on mahtavaa keskustella syvällisiäkin. Nyt hän oli vähän salaperäisen oloinen,eikä suotta,auton takapenkillä oli mahtava yllätys,IHME SUORASTAAN.

Joku tuttavansa oli tuonut hänelle kirjalaatikon,joka oli pelastettu jostain kellarista,    toimitettavaksi minulle. Luulin sisällön olevan jotain vanhoja kirjoja,joita olen jaellut majanmuutoissa. Laatikossa olikin viimeistä kirjaani;IHMEITÄ tapahtuu luonnollisesti. Tässä nyt on yksi sellainen. Olin lähes 3v sitten tilaillut kustantamo Hai,lta lisäpainosta tuota kyseistä kirjaa,kun edellinen painos oli loppu ja kysyntää oli jonkin verran. Asia ei edennyt, liian pieni tilaus sanottiin. Siihen hätään löytyi 20 kirjaa Johannalta,joka oli kirjan kuvittaja/oikolukija. Ne ovat olleet loppu jo pitkään. Kaikella on aikansa,nyt niitä on tuossa edessäni laatikollinen,toistaiseksi mystisellä tavalla kulkeneet luokseni.

Edellispäivänä olin saanut Tampereelta kirjastani mielenkiintoiset arvioinnit: olet niin läsnä teksteissä,ihan kuin puhelisit kanssani.  Tunnistan tuon,koska ne tulivat suoraan sydämestä,niin totta ja koettua.

Kirjaa saatavilla suoraan minulta,tai Merjalta a,22e

Tilattuna postikuluineen 25e  net. ailaporkkahelenius@gmail.gom puh.0440181380 tekstiviestillä mieluiten.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti