tiistai 9. huhtikuuta 2019

PUERTO DE LA CRUZ,issa 09.04.19

Aamulla heräsin mahtavaan tunteeseen, kaikki on yhtä, olen kaikessa,pienen pienessä lehdykässä, suuressa tähdessä ja kaikkea siltä väliltä.

Aloin kysellä, onkohan tarkoitettu, että tänään menen Orgideapuistoon kirjoittamaan aiheesta, joka on kauan muhinut mielessäni, mutta olen tuntenut toistaiseksi epävarmuutta. Eilen olimme mieheni Martin kanssa siellä puistossa yhdessä ja koin taas kerran, miten mahtavat energiat siellä on. Tänään pääsisin samalla lipulla uudestaan.

Hienoinen epävarmuus tuntui edelleen tämän erikoisen ja suuren aiheen edessä. Kyseessä on näet siirtyminen tästä fyysisestä olotilasta tuonilmaisiin. Viisi vuotta sitten sain olla henkitasolla saattamassa veljeäni siirtymän ensitunteina (siitä olen kertonut tämän blokin alkupuolella). Nyt myöhemmin ikäänkuin sivusta seuraajana, läheisten surun keskellä ja heidän tukenaan.

Siispä otin heilurini avuksi. Ensiksi pyydän yhteyden Jumalalliseen valoon ja rakkauteen, pitäen heiluria kämmenteni välissä. Sitten esitän kysymykseni selkeästi ja lyhyesti kolme kertaa nostaen heilurin riipuksesta ylös. Olen sen ohjelmoinut niin, että osaan tulkita kyllä ja ei vastaukset.

Tuli selvä EI vastaus! Kyselin,miksi ja vastauskin tuli heti:

Sinulla ei ole vielä kylliksi tietoa ja varmuutta kyseisestä asiasta ODOTA.

Näin teen, minä odotan, ehkäpä uutta on tulossa, joka vahvistaa, täydentää. Tulin joka tapauksessa tämän version kirjoittamaan ja filmaamaan.


.Mahtavin Bougainvillea minkä olen nähnyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti