perjantai 5. elokuuta 2016

KORKEAMMAN ITSEN SANOMIA

Nyt elokuun alkupäivinä olen herännyt monena aamuna erikoisen heleissä fiiliksissä.Katsoin allakkaa,miten on kuunkierrot,no 2.8 pimeä kuu.Ehkäpä silloin menemmekkin omaan itseen,sisäisyyteen,kuin kukka joka aukeaa auringossa ja sulkeutuu yöksi.

Herätessäni 1.8 erikoisen positiivisissä energioissa,kuulin sanovani;Minulla on kaksois kansalaisuus,olen tämän maan kansalainen ja henkimaailman kansalainen.Jäin vuoteelle mutustelemaan noita lauseita,mistä ne tuli ja kuka puhui?Selostus tuli tuota pikaa,korkein itse toi viestin henkimaailmasta.Henki-sielu liikkuu unessa tietoisuuden korkeammilla tasoilla,saaden opetusta ja koulutusta,sekä joskus viestejä jotka ovat tarkoitettu muistettaviksi valvetilassa.

Olen jo aijemmin ymmärtänyt,että ei vain kehomme tarvitse paljon unta,vaan henki-sielu tarvitsee lepoa.Syvän unen aikana se voi irrottautua raskaasta kehosta vapaaksi ja liikkua korkeammilla tietoisuuden tasoilla,jopa taivaallisen kodin esikartanoissa. Osa unistamme ovat myös viestin tuojia ja peräisin noilta matkoilta.

Seuraavan aamun viesti oli kollektiivinen,koko ihmiskunnalle;
Me kaikki olemme saman maan kansalaisia. Ymmärsin heti sen tarkoittavan,että olemme lähtöisin alkulähteestä,Jumalallisesta valosta ja rakkaudesta.Olemme sisaria ja veljiä,alkulähteestä,rakkaudesta tulemme ja sinne palaamme.Kumpa ihmiskunnan tietoisuuden taso nousisi,niin että tämän ymmärtäisimme ja hyväksyisimme,loppuisi heimo-ja uskonsodat,pelko ja vihanpito.

Tuo ensimäinen viesti liikutti minua henkilökohtaisesti,tunsin koko aamupäivän oloni riemulliseksi.Minulla on kaksi kotia ja voin liikkua niissä,ei olekkaan enää täällä ja siellä vaan tässä ja nyt.Oli tunne että raskas muuri on siirretty syrjään ja tilalla on ohut verho.Ehkä kysymys oli enemmänkin mielen muutoksesta,kuin konkreettisesta tapahtumasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti